Menü

Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető, a szerződés megkötését a rendelési adatok bizonyítják), ráutaló magatartással tett jognyilatkozattal jön létre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://premiumshop24.hu; https://www.premiumshop24.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető (és letölthető, bármikor kinyomtatható) a következő weboldalról: www.premiumshop24.hu/aszf.

Definíciók:

Felhasználó: Bármely természetes, jogi személy, vagy szervezet, aki Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, Szolgáltatóval szerződést köt.

Fogyasztó: Olyan Felhasználó, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Vállalkozás: A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a

Verzió: 27. · Elfogadás dátuma: 2021.01.06 · Generálás dátuma: 2021.01.06 · Frissítés dátuma: 2025.02.05 · Hitelesíti és készítette: Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt. Verzió: 27. · Elfogadás dátuma: 2021.01.06 · Generálás dátuma: 2021.01.06 · Frissítés dátuma: 2025.02.05 · 

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

A szolgáltató neve: Kávé &Hűtő Profi Kft.

A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 1118 Budapest, Budaörsi út 46.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,  e l e k t r o n i k u s l e v e l e z é s i c í m e :

info@premiumshop24.hu, ps24@khprofi.hu

A szolgáltató cégjegyzékszáma/nyilvántartási száma: 0109873801

A szolgáltató adószáma: 13798699243

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve / engedélyező hatóság és engedély szám (ha van):

A szolgáltató telefonszáma: (+36) 1 248 0095

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Shoprenter.hu Kft 4028 Debrecen, Kassai út 129. +36-1/234-5012 info@shoprenter.hu

 

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF

értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári

Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi

szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes

kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a

vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.

rendelet rendelkezéseire. Speciális termékekre a vonatkozó ágazati jogszabályi

rendelkezések az irányadók. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a

felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen ÁSZF 2020. április 07. napjától hatályos és visszavonásig hatályban

marad. A jelen ÁSZF módosításait a Szolgáltató a weboldalon közzéteszi, illetve a

regisztrált/vagy korábban már vásárló Felhasználókat a változásról e-mailben

értesíti. A módosítások nem érintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a

módosításoknak nincs visszaható hatálya.

2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely

részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének

tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely

részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató

írásos hozzájárulása nélkül (kivéve jelen dokumentumot és az adatkezelési

tájékoztatót).

2.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget a Szolgáltatóhoz nem köthető, a Szolgáltató

által nem üzemeltetett más weboldalon közzétett termékek adás-vételével

kapcsolatban.

 

3. REGISZTRÁCIÓ / VÁSÁRLÁS

3.1. A szolgáltatás igénybevétele/megrendelése/előfizetése során megadott valótlan,

vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződést az

arra jogosult fél a bíróság előtt megtámadhatja. Az eredményes megtámadás

(pernyertesség) következtében a szerződés a megkötésének időpontjától

érvénytelenné válik, vagy ha az más szerződést leplez, a felek jogait és

kötelezettségeit a leplezett szerződés alapján kell megítélni.

3.2. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott

adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért

semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltató azonban tájékoztatja a

Felhasználókat, hogy a Felhasználóval történt egyeztetés és egyértelmű

beazonosítás után a tévesen beírt adatokat javíthatja a rendelésben, hogy a

számlázás és kiszállítás ne ütközzön akadályba.

3.3. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a

jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak

felróható okból hozzáférhetővé válik (ha van regisztráció az oldalon).

4. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK

KÖRE ÉS ÁRAK

4.1. A megjelenített termékek a webáruházból online (bizonyos esetekben

telefonon) rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak

forintban értendők, bruttó árak (tehát tartalmazzák a törvényben előírt áfát, illetve,

ha a Szolgáltató áfa mentesen számláz, az árak a fizetendő összegek), azonban nem

tartalmazzák a szállítással, fizetéssel kapcsolatos díjakat. Külön csomagolási költség -

nem kerül felszámításra, kivéve ha a Felhasználó dísz-, vagy egyéb speciális

csomagolást kér.

4.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a

termékekről fotót jelenít meg (ha lehetséges).

4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja

Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. Szolgáltató az akciós árak

meghatározásakor jogszerűen jár el, megfelelve a termékek eladási ára és

egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló

4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet szabályainak.

4.4. Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató nem köteles a megrendelést ezen az

áron visszaigazolni, hanem lehetősége van az ajánlat visszautasítására és

felajánlhatja a helyes, valós áron történő visszaigazolást, amelynek ismeretében

Felhasználónak joga van

nem elfogadni a módosított ajánlatot, lemondani megrendelést.

megrendelését fenntartani a helyes áron.

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek

akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek

nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek

akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem

beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és

kötelezettségek fakadnának.

Hibás árnak minősül a

0 Ft-os,

1 Ft-os, illetve

az az akciós ár, amely nem felel meg a feltüntetett kedvezmény százalékos

mértékének az eredeti árhoz képest. Például, ha egy termék eredeti ára 10.000

Ft, és 50%-os kedvezmény van rá érvényben, akkor a helyes akciós ár 5.000 Ft

lenne. Hibás árnak számít, ha ehelyett 1.000 Ft vagy 2.000 Ft jelenik meg.

Felhívjuk a vásárlóink figyelmét, hogy csak magyarországi megrendeléseket tudunk teljesíteni, külföldre nem értékesítünk!

 

5. RENDELÉS MENETE

5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy

regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor

megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni,

kiválasztja a „tovább vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további terméket

vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra

kattintva törölheti a kosár tartalmát.

5.5. Felhasználó megadja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek

típusai a következők:

Szállítási módok:

Dyson, Jura, Cremesso termékek és Liebherr kiegészítők rendelése esetén:

5.5.1. Személyes átvétel a Kávé & Hűtő Profi Kft. címén, a 1118 Budapest, Budaörsi út

46. szám alatt.

Amint a termék átvehető státuszba került, úgy a rendeléséhez használt e-mail címen

írásban értesítjük. A megrendelt terméket az értesítéstől számított 5 munkanapon

belül tudja átvenni. Amennyiben a termék nem kerül átvételre 5 munkanapon túl

megrendelését automatikusan töröljük. Abban az esetben, amennyiben a termék

vételára bankkártyával előre kifizetésre került, úgy visszatérítés útján a fizetéskor

használt bankkártyához tartozó számlára kerül visszatérítésre az összeg. A tranzakció

legfeljebb 3-10 munkanapon belül történik meg.

Fizetési mód:

Készpénzes, illetve bankkártyás fizetés a helyszínen.

Banki előre utalás: Megrendelést követően küldünk egy számlát, mely

ellenértékének beérkezését követően GLS futárszolgálat kiszállítja a

termék(ek)-et előre egyeztetett időpontban.

Bankkártyás fizetés a weboldalon.

A rendelést követően kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, egyeztessünk a

készletekről az átvétel lehetséges időpontjáról.

Email: info@khprofi.hu

Telefon: +3612480095

5.5.2. GLS futárszolgálattal történő kiszállítás

Fizetési módok:

Banki előre utalás: Megrendelést követően küldünk egy számlát, mely

ellenértékének beérkezését követően GLS futárszolgálat kiszállítja a

termék(ek)-et előre egyeztetett időpontban

Utánvétes, készpénzes, illetve bankkártyás fizetés a futárnál

Bankkártyás fizetés a weboldalon

OTP online áruhitel (megjelölt termékek esetében)

Szállítási díj: 24.990 Ft rendelési érték alatt 1990 Ft, felette ingyenes.

5.5.3. MPL futárszolgálattal történő kiszállítás

Fizetési módok:

Banki előre utalás: megrendelést követően küldünk egy számlát, mely

ellenértékének beérkezését követően MPL futárszolgálat kiszállítja a

termék(ek)-et előre egyeztetett időpontban

Bankkártyás fizetés a weboldalon

Szállítási díj: 5990 Ft

Szállítási határidő: a megrendeléstől számított minimum 10 munkanap

Liebherr készülékek és 40 kg-ot meghaladó Weber készülékek rendelése esetén:

5.5.4. Kiszállítás SZAMI Group szállítmányozó céggel, rakodóval

Fizetési mód:

Banki előre utalás: Megrendelést követően küldünk egy számlát, mely

ellenértékének beérkezését követően megbízott szállítmányozó cégünk

kiszállítja a termék(ek)-et előre egyeztetett időpontban

Készpénzes, bankkártyás (utánvétes): amennyiben a megrendelt termék

szállítmányozó céggel kerül kiszállításra, a Felhasználó a megrendelés

ellenértékét a szállítónak készpénzben, vagy bankkártyával megfizetheti annak

átvételekor, a bankkártyás utánvét díja a megrendelési érték 1,47%-a.

OTP online áruhitel (megjelölt termékek esetében)

Szállítási határidő és költség:

Dyson, Jura, Cremesso, Liebherr kiegészítők és 40 kg-ot meg nem haladó

Weber termékek rendelése esetén:

A megrendelt árut amennyiben készleten találhatóak, 1-3 munkanapon belül

szállítjuk, de munkanap 13.00 óráig leadott megrendelés esetén a szállítás akár már a

következő munkanapon is megvalósulhat.

Szállítási díj: 1990, - Ft (0-24.900, - Ft közötti vásárlás esetén)

Szállítási díj: 0,- Ft. (24.900, - Ft feletti vásárlás esetén) Csak magyarországi helyszínű

szállítást vállalunk!

Liebherr és 40 kg-ot meghaladó Weber termékek rendelése esetén:

A megrendelt árut amennyiben készleten találhatóak, 3-6 munkanapon belül

szállítjuk.

(Időintervallumok: 9h-12h / 12h-15h / 16h-19h)

Személyes átvétel a Transdanubia Logisztika Központban (Páty)

Díjtalan

Házhozszállítás (országosan)

Bruttó: 8.890,-

Időpontos szállítás (Budapesten és Pest vármegyében) (Csak Liebherr készülék

esetén)

Bruttó: 9.990.-

Beüzemelés (országosan) ) (Csak Liebherr készülék esetén)

Bruttó: 6.990.-

Időpontos beüzemelés (Budapesten és Pest vármegyében) ) (Csak Liebherr készülék

esetén)

Bruttó: 14.990.-

Beüzemelés ajtó átfordítással (Budapesten és Pest vármegyében) ) (Csak Liebherr

készülék esetén)

Bruttó: 14.990.-

Időpontos beüzemelés ajtó átfordítással (Budapesten és Pest vm-ben) ) (Csak

Liebherr készülék esetén)

Bruttó: 22.990.-

Csak magyarországi helyszínű szállítást vállalunk!

1. Nem készleten lévő Liebherr készülékek rendelése esetén 10-100% értékű

előleget kérünk a megrendelés feltételeként.

2. Kiszállításra vonatkozóan: Kérjük, hogy kiszállításkor ellenőrizzék a terméket,

bizonyosodjanak meg, hogy sérülésmentes-e az állapota! Utólagosan esztétikai

hibára való reklamációt sajnos nem tudunk figyelembevenni!

Amennyiben a fogyasztó gyakorolja az elállási jogát Liebherr termék esetén, és a

készüléket a Kávé&Hűtő Profi Kft. közreműködésével szeretné visszaküldeni, annak

költsége 19.990 Ft, melyet a Kávé&Hűtő Profi Kft. kiszámláz a fogyasztó részére.

Liebherr háztartási nagygép szállítása esetén a megrendelőnek van lehetősége

ingyenesen leadni a használt, akár nem működő készülékét, és gondoskodunk

annak rendeltetésszerű, elektronikai hulladékként történő felhasználásáról. Az

elszállításnak feltétele, hogy a leadásra szánt készülék teljesen jégmentes,

üres/élelmiszermentes, kiszerelt (beépített készülék esetén pedig bútorból kiszerelt)

állapotban legyen. Amennyiben a szállításkor a vásárló hibájából nincs elszállítható

állapotban a készülék, abban az esetben kizárólag egy ismételt szállítási díj (bruttó

8.890 Ft) megfizetése ellenében tudjuk egy későbbi időpontban elszállítani a

leadásra szánt terméket.

Az új készülék csomagolását 3 munkanapig szükséges megőrizni, ugyanis 72 órán

belül készülékhiba esetén a termék automatikusan kicserélésre kerül. A csomagolás

hiányában ez nem lehetséges, úgy csak a márkaszerviz tud javítást végezni.

Kérjük vegyék figyelembe, hogy side-by-side készülékek összeszerelése és egyéb

beépíthető készülékek beépítése, összeszerelése nem tartozik cégünk tevékenységi

körébe!

A koronavírus-járvány következtében megfogalmazott intézkedések:

2022.03.09-től a csomagátadási szabályokat a SZAMI Group az alábbiak szerint

módosítja:

a csomagokat ismét a rendeltetési helyükig szállítják a futárok (ingatlanon

belülre)

a termékeket a szállítók kibontják

régi készülék elszállítása az ingatlanon belülről is megoldható (de elő kell

készíteni elszállításra)

A SZAMI Group az alábbi esetekben továbbra is megtagadhatja, vagy nem tudja

teljesíteni a csomag kézbesítését:

hatósági házi karantén (járványügyi megfigyelés alatt álló személy)

amennyiben a futár úgy ítéli meg, hogy a csomag kézbesítése kiemelt

egészségügyi kockázattal jár

olyan intézmények, ahol védettségi igazolványt, és speciális védőöltözet

használatát kérik.

Célunk továbbra is az, hogy minimálisra csökkentsük a fertőzés kockázatát, ennek

érdekében kollégáinkat védőfelszerelésekkel láttuk el (gumikesztyű, szájmaszk).

A Szolgáltató utólagosan, a csomagolás sérüléséből adódó jegyzőkönyv nélküli

reklamációt nem köteles elfogadni! Csak sértetlen csomagot vegyen át! Sérült

csomagot csak úgy vegyen át, ha megkapja hozzá a kárfelvételi jegyzőkönyvet!

Amennyiben hiányzik valami a csomagból, vegye fel velünk a kapcsolatot, küldje el

címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. A csomag kifizetését

igazoló bizonylatot kérjük, mindenképpen őrizze meg.

5.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy

az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve

módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt

követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján

minden költséget tartalmaz. A a jótállási jegyet a csomag tartalmazza. A számlát

elektronikusan küldi a Szolgáltató. Felhasználó a Ptk. 6:127. §-a alapján köteles a

csomagot késedelem nélkül, lehetőleg a kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és

termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv

felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Amennyiben a

Felhasználó nem vizsgálja át a csomagot, szerződésszegést követ el, és viseli az ezzel

való következményeket (a termék állapotának bizonyításának nehézsége).

A termék(ek) kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

5.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelem” gombra

kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a

megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy emailben

jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

5.9. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége

keletkezik.

5.10. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt

minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt

adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának

megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni

kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli

mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd

megnyomja a „+,-” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban

található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a

Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

5.11. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást

kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől

számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48

órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy

szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása

akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek,

amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási

felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó

rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely

telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.12. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás

csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor

jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata

visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés

részleteiről és várható teljesítéséről.

 

SPECIÁLIS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

A Weber készülékek garanciális felételei itt találhatók.

Dyson készülékek:

Dyson termékekre vonatkozó kötelező jótállás:

A garanciális időszak a vásárlás napjától indul. Garanciális ügyintézéshez szükségünk

lesz az eredeti számlára, melyből kiderül a vásárlás időpontja, a készülék ára,

valamint a készülék vásárlásának helyszíne. Szükségünk lesz továbbá a készülék

gyári számára is, amelyet a termékcímkén talál.

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

b) 250 000 forint eladási ár felett három év,

az alkatrészek és kiegészítők esetében pedig 1 év.

Liebherr készülékek:

Liebherr készülékekre vonatkozó kötelező jótállás és önként vállalt garancia:

1. AA jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

b) 250 000 forint eladási ár felett három év,

az alkatrészek és kiegészítők esetében pedig 1 év.

2. A Jótállási időtartam a készülék fogyasztó részére történő átadásának napjával,

vagy ha az üzembe helyezést a Liebherr, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe

helyezés napjával kezdődik.

Ha a fogyasztó a készüléket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti

üzembe, akkor a Jótállási Időtartam kezdő időpontja a készülék átadásának napja.

3. A készülék kijavítása esetén a Jótállás Időtartama meghosszabodik a javításra

átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a készüléket a hiba

miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. A készülék kicserélésével vagy

kijavítással érintett részére a jótállási határidő újból kezdődik.

A Liebherr készülékekre vonatkozó kötelező jótállás egy ingyenes regisztráció

keretében - a megvásárolt készülék árától függően - kiegészül további 2 év, illetve 3

év önként vállalt garanciával (GaranciaPlus)

A regisztráció ITT végezhető el:

Cremesso készülékek:

Cremesso készülékekre vonatkozó kötelező jótállás és önként vállalt garancia:

Cremesso kapszulás kávéfőzők: 2 év jótállás + 3 Cremesso garancia (a cremesso.hu

prémium programjába történő regisztráció ellenében ITT)

Cremesso kiegészítők: 1 év jótállás

Jura készülékek:

A Jura készülékekre, kiegészítőkre a törvényileg előírt kötelező jótállási idők

vonatkoznak:

A jótállás időtartama:

 

a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

b) 250 000 forint eladási ár felett három év,

az alkatrészek és kiegészítők esetében pedig 1 év.

Online pénztárca

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után,

mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan

kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi

fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű

kupont válthat be.

Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor

korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok

összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak

jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy

megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld,

amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még

fel nem használt kuponok tekintetében.

A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink

mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű

megrendelésekre).

A kupon készpénzre nem váltható át.

A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.

A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a

kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a

rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)

Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre

vehető igénybe.

Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki

aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.

Dyson vezeték nélküli és robotporszívókhoz kapcsolódó 30 napos pénzvisszafizetési

garancia

A Kávé & Hűtő Profi Kft. csak megtisztított állapotú készüléket vesz vissza.

A Kávé & Hűtő Profi Kft. elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását:

amelyet nem rendeltetésszerűen használtak,

amely a vásárlónál fizikai sérülést szenvedett (különösen mechanikus és/vagy

elektromos sérülés érte).

amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.

amennyiben a termékcsomagolása nincs meg, vagy hiányos, illetve jelentős

mértékben sérült.

A visszaküldeni kívánt terméket kérjük, eredeti dobozában küldje vissza, mellékelve

hozzá a kapott jótállási jegyet.

6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS

TELJESÍTÉS

6.1. A megrendelések feldolgozása a beérkezések sorrendjében munkanapokon,

munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon

kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta

után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató

ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja

teljesíteni a megrendelését.

6.2. Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított Dyson, Jura,

Cremesso termékek rendelése esetén: a megrendelt árut, amennyiben készleten

találhatók, maximum 1-3 munkanapon; Liebherr termékek rendelése esetén: a

megrendelt árut amennyiben készleten találhatóak, maximum 3-6 munkanapon, de

jellemzően 2 munkanapon belül.

6.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának

átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

6.4. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz

történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa

kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő

átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót

nem az eladó ajánlotta.

6.5. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az

eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

6.6. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető

rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett

volna teljesíteni.

Ha a Szolgáltató késedelembe esik, a Felhasználó követelheti a teljesítést, vagy ha a

késedelem következtében a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt,

elállhat a szerződéstől.

A Felhasználó elállásához nincs szükség a teljesítéshez fűződő érdek

megszűnésének bizonyítására, ha

a) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető

rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett

volna teljesíteni; vagy

b) a jogosult az utólagos teljesítésre megfelelő póthatáridőt tűzött, és a póthatáridő

eredménytelenül telt el.

6.7. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a

szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről

Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget

haladéktalanul visszatéríteni, továbbá Szolgáltató köteles biztosítani, hogy a

Felhasználó érvényesítse a hibás teljesítés esetére a jogszabályban biztosított egyéb

jogait.

6.8. Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó

nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól

függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése

szerint késedelembe esik.

Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján –

amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot,

hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez

kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (ha van az utánvét

díját) (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.

Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink

érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a

szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos

eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.

7. ELÁLLÁS JOGA

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a

fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.

(II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztót indokolás nélküli elállási

jog illeti meg.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő

időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek

vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az

első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi

átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Ha a Szolgáltató a jelen tájékoztatásnak nem tesz eleget, a 14 napos elállási határidő

tizenkét hónappal meghosszabbodik. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének

vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12

hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e

tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

7.2. A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű

nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében

meghatározott nyilatkozat-minta útján.

7.3. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap

elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő

harmadik személy a terméket átveszi.

7.4. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja

közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

7.5. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztónak kell viselnie, a

Szolgáltató nem vállalta e költség viselését.

7.6. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának

költségén kívül más költség nem terheli.

7.7. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott áru esetében,

amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy

olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

7.8. A Fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát (kivételek teljes

felsorolása a rendelet alapján, 29. § (1)):

a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan

teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a

fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes

beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg,

hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a

szerződést;

b) olyan áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac

vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott

határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján

vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet

egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai

okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően

elválaszthatatlanul vegyül más áruval;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás

által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a

felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés

teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett

kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok

elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver

példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a

csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás,

személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez

kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben

meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a

vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést,

és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul

vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az

elállási/felmondási jogát, továbbá a vállalkozás a 12. § (2) bekezdés vagy a 18. § szerint

visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.

Értékcsökkenéssel és visszaküldéssel kapcsolatos különös szabályok:

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a részére nem megfelelő állapotban

visszaküldött termékeket értékcsökkenéssel vegye vissza a törvényileg előírt 14

napon belüli igények esetében.

A Szolgáltató értékcsökkenéssel veszi vissza azon terméket:

• amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.

• amennyiben a termék nem megtisztított állapotban kerül visszaküldésre.

A visszatérítéssel kapcsolatos különös szabályok:

A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy

postai cím következtében történő késedelem miatt Szolgáltatót felelősség nem

terheli. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött

terméket nem áll módunkban átvenni.

7.9. Szolgáltató a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul,

de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül

visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget,

ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Ugyanakkor a

Szolgáltatót visszatartási jog illeti meg.

7.10. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal

egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód

igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód

alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

7.11. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől

való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől

számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy

Szolgáltatónak visszaszolgáltatni. Ha a vállalkozás az árut üzlethelyiségben is

értékesíti, és a fogyasztó a vállalkozás üzlethelyiségében személyesen gyakorolja az

elállási jogát, jogosult ezzel egyidejűleg az árut visszaadni a vállalkozásnak.

7.12. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot

megküldenie 14 napon belül.

7.13. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt

visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek

minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

7.14. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

7.15. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon

többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási

módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

7.16. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta

az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy

azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

7.17. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti

Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt nyilatkozat

segítségével), telefonon, vagy akár személyesen is. Írásban történő jelzés alkalmával

a postára adás / futárnak adás / e-mail küldés időpontját vesszük figyelembe,

telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését.

7.18. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének

megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő

értékcsökkenésért felel.

7.19. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló

45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R) itt érhető el.

7.20. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

7.21. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen

Szabályzatban található elérhetőségeken.

7.22. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti Fogyasztónak minősülő

Felhasználókat illeti meg.

7.23. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a

szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

7.24. (Csak akkor alkalmazandó, ha Szolgáltató szolgáltatást is nyújt az értékesítés

mellett.)

Ha a Fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a távollévők között

kötött szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig

teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A Fogyasztó

által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás

adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a Fogyasztó bizonyítja,

hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget

a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke

alapján kell kiszámítani. A piaci érték megállapításánál az azonos tevékenységet

végző vállalkozások azonos szolgáltatásának a szerződés megkötésének időpontja

szerinti ellenértékét kell figyelembe venni.

A fogyasztó a elállási/felmondási a gyakorlása esetén nem viseli az alábbi

költségeket:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges

költségeit, ha

aa) a vállalkozás a R 11. § (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási

kötelezettségének nem tett eleget, vagy

ab) a fogyasztó nem kérte a R 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének

megkezdését a R 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;

b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom szolgáltatásának teljes vagy

részleges költségeit, ha

ba) a fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a

R 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,

bb) a fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem

nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a R 20. §

szerinti jogát, vagy

bc) a vállalkozás elmulasztotta megadni a R 12. § (2) bekezdésében vagy a R 18. §-ban

előírt visszaigazolást.

7.25. Elállási jog gyakorlásának a menete:

7.25.1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási

szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

7.25.2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék

kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban

történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

7.25.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató

címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított

14 napon belül visszaküldeni, vagy szolgáltató részére átadni. A határidő betartottnak

minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem

kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt

az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő közvetlen költséget. Ha a

vállalkozás az árut üzlethelyiségben is értékesíti, és a fogyasztó a vállalkozás

üzlethelyiségében személyesen gyakorolja az elállási jogát, jogosult ezzel

egyidejűleg az árut visszaadni a vállalkozásnak.

7.25.4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon

többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási

módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés

megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja

elállási jogát.

7.25.5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő

időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy

darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab

kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

8. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

Hibás teljesítés

Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg

a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Nem teljesít hibásan Szolgáltató, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés

időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e

fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a

Fogyasztó hátrányára tér el.

Több szavatossági jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő

Felhasználókat illeti meg.

Vállalkozásnak minősülő Felhasználó: olyan személy, aki a szakmája, önálló

foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Kellékszavatosság

8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben

kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

8.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által

választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye

teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a

kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás

arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott

kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban

Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Fogyasztó akkor is jogosult - a szerződésszegés súlyához igazodva - az

ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést

megszüntetni, ha

a) a vállalkozás nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de

részben vagy egészben nem végezte el a leszerelést és az újbóli üzembe helyezést,

vagy megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;

b) ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a vállalkozás megkísérelte

az áru szerződésszerűvé tételét;

c) a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi

szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy

d) a vállalkozás nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből

nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a Fogyasztónak okozott

jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

Ha a Fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi

szerződést, a vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

A Fogyasztó jogosult a vételár még fennmaradó részét - a szerződésszegés súlyához

igazodva - részben vagy egészben visszatartani mindaddig, amíg a vállalkozás nem

tesz eleget a teljesítés szerződésszerűségével és a hibás teljesítéssel kapcsolatos

kötelezettségeinek.

Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt

attól az időponttól kell számítani, amikor a Fogyasztó közölte a hibát a vállalkozással.

A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás

rendelkezésére kell bocsátania.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a vállalkozásnak a saját költségére

kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét. Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru

eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően - a

hiba felismerhetővé válása előtt - üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy

kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru

eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az

eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.

Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a

Fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a Fogyasztó által

ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.

A Fogyasztó adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági

joga a vállalkozásnak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező

jognyilatkozattal gyakorolható.

Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott árunak csak

meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére

vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a Fogyasztó az adásvételi

szerződést csak a hibás áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt

szerzett bármely egyéb áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a Fogyasztótól

nem várható el észszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.

Ha a Fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi

szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy

a) a Fogyasztónak a vállalkozás költségére vissza kell küldenie a vállalkozásnak az

érintett árut; és

b) a vállalkozásnak haladéktalanul vissza kell térítenie a Fogyasztó részére az érintett

áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését

alátámasztó igazolást átvette.

8.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után

haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon

belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől

számított két éves (vállalkozás vagy használt termékek esetén 1 éves) elévülési

határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. (Lejárati idővel

rendelkező termékek esetében a kellékszavatosság a lejárati idő végéig

érvényesíthető).

Ha a digitális elemeket tartalmazó áru esetében az adásvételi szerződés a digitális

tartalom vagy digitális szolgáltatás meghatározott időtartamon keresztül történő

folyamatos szolgáltatásáról rendelkezik, a vállalkozás felel az áru digitális

tartalommal vagy digitális szolgáltatással kapcsolatos hibájáért, amennyiben a hiba

a) két évet meg nem haladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén az áru

teljesítésétől számított két éven belül; vagy

b) két évet meghaladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén a folyamatos

szolgáltatás teljes időtartama alatt

következik be vagy válik felismerhetővé.

8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének

(amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül)?

A teljesítéstől számított 1 éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a

hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket,

illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől

számított 1 év eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a

Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

8.6. Milyen esetben élhet a Fogyasztó a termékszavatossági jogával és milyen jogok

illetik meg a Fogyasztót termékszavatossági igénye alapján?

Ingó dolog hibája esetén a Fogyasztó - választása szerint - a kellékszavatossági jogát

gyakorolhatja, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv

szabályai szerint.

Termékszavatossági igényként a Fogyasztó a hibás termék kijavítását vagy

kicserélését kérheti.

8.7. Kivel szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a

továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.

8.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos

minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban

szereplő tulajdonságokkal.

8.9. Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba

hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e

jogosultságát elveszti.

8.10. Milyen bizonyítási szabály érvényesül termékszavatossági igény érvényesítése

esetén?

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania, hogy a

termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.

8.11. A gyártó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani

tudja, hogy

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,

vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában

nem volt felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy a Fogyasztó ugyanazon hiba miatt a vállalkozással

szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt

egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági

igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék

javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már

csak a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás (új tartós fogyasztási cikkek esetén)

8.12. Milyen esetben élhet Fogyasztó a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező

jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra

köteles, ha a felhasználó Fogyasztónak minősül.

8.13. Fogyasztót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

b) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az

üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés

napjával kezdődik.

Amennyiben a Fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl

helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk

átadásának napja.

A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a Szolgáltató székhelyén,

bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett

javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti.

Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint

1. kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog

teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik jótállási igény

teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne,

figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a

szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott

érdeksérelmet; vagy

2. az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, vagy a szerződéstől

elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e

kötelezettségének a (...) nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a

kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Törekedni kell a 15 napra

A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó

szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.

29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a

kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a

kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a

Fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A

tájékoztatás a Fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a

fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.

Ha kiderül, hogy nem javítható a termék

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása

során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem

javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a

fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs

lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére

visszatéríteni.

Ha negyedszer is elromlik a termék

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást

követően ismét meghibásodik, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a

vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási

cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek

hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének

megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján

kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó

részére visszatéríteni.

Ha nem sikerül 30 napon belül kijavítani

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől

számított 30. napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a

vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen

elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs

lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által

bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az

általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán -

feltüntetett vételárat a 30 kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon

belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A fenti hátom kitétel előírásai az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra,

motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra,

lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a motoros vízi járműre nem

vonatkoznak.

8.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha

bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy a

Fogyasztó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, valamint

termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is

érvényesíthet. Ha viszont a Fogyasztó egy adott hiba miatt egyszer sikerrel

érvényesítette hibás teljesítésből eredő igényét (például a vállalkozás kicserélte a

terméket), ugyanezen hiba tekintetében más jogi alapon erre már nem tarthat

igényt.

8.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható

élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

8.16. Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan

károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből,

túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb,

a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

8.17. Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe

helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató

köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a

rendeltetésszerű használatot akadályozza.

8.18. Milyen további követelmények támaszthatóak a jótállási jogok gyakorlásának

feltételéül?

Fogyasztási cikk megfelelő üzembe helyezése vagy annak üzemben tartása

érdekében támaszthatók speciális követelmények (például időszakos felülvizsgálat)

a fogyasztóval szemben, feltéve, ha a megfelelő üzembe helyezés vagy üzemben

tartás más módon nem biztosítható, és a követelmény teljesítése nem jelent

aránytalan terhet a fogyasztó számára.

8.19. A kötelező jótállás alá tartozó fogyasztási cikkek felsorolása itt található: 10/2024.

(VI. 28.) IM rendelet a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének

meghatározásáról

9. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ

ELJÁRÁS

(FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)

9.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a

fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó

szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.

29.) NGM rendelet) rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

9.2. A Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával,

vagy akár csak nyugtával).

9.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót

terhelik (Ptk. 6:166. §).

9.4. A Szolgáltató a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről

jegyzőkönyvet köteles felvenni.

9.5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó

rendelkezésére kell bocsátani.

9.6. Ha a Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének

teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az

igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás

lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a

Fogyasztót.

9.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig

köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

9.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést

legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama

a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Fogyasztót tájékoztatni köteles a

kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a Fogyasztó előzetes

hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a Fogyasztó általi átvétel igazolására

alkalmas más módon történik.

10. VEGYES RENDELKEZÉSEK

10.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe

venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a

jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

10.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy

érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és

érvényesíthetőségét nem érinti.

10.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja,

a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.

Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli

nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik

szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti

azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy

kikötés szigorú betartásához.

10.4. Szolgáltató és Felhasználó a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

10.5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató webshopja Magyarországon működik,

karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért

a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató

viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó,

úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a Fogyasztóval szemben a jelen szerződésből

eredő vitás ügyekben az alperes (Fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság

kizárólagosan illetékes.

10.6. Szolgáltató a webshopban található termékekhez való hozzáférés

vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó

állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.

10.7. Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz

eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával,

lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a

pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési

eszköz Európai Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.

10.8. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye

vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú

tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről,

valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK

irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302

RENDELET-nek.

11. PANASZKEZELÉS RENDJE

(FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)

11.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a

megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben

Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak

teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél

útján is közölheti.

11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint

orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali

kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos

álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát

átadja a vásárlónak.

11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban írásban érdemben

igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt

elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz

másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak

kérésükre bemutatja.

11.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy

békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint (általános alávetési

nyilatkozatot Szolgáltató nem tett):

11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság

kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi

hatóságként a kormányhivatal jár el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok

11.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni,

melyek elérhetőségét itt találja:

Békéltető testület neve Békéltető testület székhelye, címe: Illetékességi terület

Budapesti Békéltető Testület

Budapest

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Inzelt Éva VeronikaHonlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Budapest

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Pécs

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bércesi Ferenc

Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu

E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu

kerelem@baranyabekeltetes.hu

Baranya vármegye,

Somogy vármegye,

Tolna vármegye

Borsod-Abaúj-Zemplén

Vármegyei Békéltető Testület

Miskolc

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek);

501-871 (folyamatban lévő ügyek)

Elnök: Dr. Tulipán Péter

Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye,

Heves vármegye,

Nógrád vármegye

Csongrád-Csanád Vármegyei

Békéltető Testület

Szeged

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Békés vármegye,

Bács-Kiskun vármegye,

Csongrád-Csanád vármegye

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Székesfehérvár

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu

E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu

Fejér vármegye,

Komárom-Esztergom vármegye,

Veszprém vármegye

Győr-Moson-Sopron Vármegyei

Békéltető Testület

Győr

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-217

Elnök: Dr. Bagoly Beáta

Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Győr-Moson-Sopron vármegye,

Vas vármegye,

Zala vármegye

Verzió: 27. · Elfogadás dátuma: 2021.01.06 · Generálás dátuma: 2021.01.06 · Frissítés dátuma: 2025.02.05 · Hitelesíti és készítette:

Virtualjog.hu 33

Hajdú-Bihar Vármegyei

Békéltető Testület

Debrecen

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok vármegye,

Hajdú-Bihar vármegye,

Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Budapest

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.

Telefonszáma: +36 1 792 7881

Elnök: Dr. Koncz Pál

Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu

www.panaszrendezes.hu

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Pest vármegye

11.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági

eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a

fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek

eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű,

gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A

békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót

megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében

a) kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha

aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a

kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. §

szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a

döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve

kötelezőként elismerte, vagy

ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a

fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést

tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot,

vagy

b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás

kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el,

illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.

11.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon

átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által

rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes.

11.9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési

platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai

Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után

nyújthatja be panaszát a Fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe:

http://ec.europa.eu/odr

11.10. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség

terheli, ennek keretében köteles Fgytv-ben meghatározott tartalommal, az ott

említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A

fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a

2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai

Verzió: 27. · Elfogadás dátuma: 2021.01.06 · Generálás dátuma: 2021.01.06 · Frissítés dátuma: 2025.02.05 · Hitelesíti és készítette:

Virtualjog.hu 34

parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a

meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét

biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására

feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes

meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője

köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.

11.11. Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás

nem vezetett eredményre, úgy a Fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében

lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani,

amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

• az eljáró bíróságot;

• a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;

• az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok

bizonyítékainak előadásával;

• azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége

megállapítható;

• a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek

tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

12. SZERZŐI JOGOK

12.1. Miután a https://premiumshop24.hu; https://www.premiumshop24.hu, mint

weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a https://premiumshop24.hu;

https://www.premiumshop24.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok

bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő

közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és

értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül - kivéve a jogi

dokumentumokat, hiszen Felhasználó az ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatót

bárminemű feltétel és korlátozás nélkül is letöltheti, azokat bármely formában

tárolhatja.

12.2. A https://premiumshop24.hu; https://www.premiumshop24.hu weboldalról és

annak adatbázisából bármilyen információt, képi- vagy szövegmegjelenést, tartalmi

elemet, a weboldal megjelenési formáját és jellegét átvenni írásos hozzájárulás

esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

12.3.. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a

domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az

internetes reklámfelületeire.

12.4. Tilos a https://premiumshop24.hu; https://www.premiumshop24.hu weboldal

tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói

azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan

alkalmazás használata, amellyel a https://premiumshop24.hu;

https://www.premiumshop24.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható

vagy indexelhető.

12.5. A https://premiumshop24.hu; https://www.premiumshop24.hu név szerzői jogi

védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos

hozzájárulásával lehetséges.

12.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás

esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft,

szavanként bruttó 20.000 Ft, illetve 40.000 Ft/nap. A szerzői jogi jogsértés esetén

Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő

felhasználóra hárítja.

13. ADATVÉDELEM

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:

www.premiumshop24.hu/adatvedelem

Budapest, 2020. április 07.

Elállási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Kávé &Hűtő Profi Kft. , 1118 Budapest, Budaörsi út 46.

, info@premiumshop24.hu, ps24@khprofi.hu , (+36) 1 248 0095

Alulírott kijelentem hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi

termék/ek adásvételére:

Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:

Fogyasztó(k) neve:

Fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):

Dátum:__

 

Premiumshop24.hu 3D bemutatóterem

Tegyen egy 3D virtuális sétát bemutatótermünkben anélkül, hogy ki kéne mozdulnia otthonából! A képviselt Dyson, Liebherr, Jura és Cremesso márkák kínálatának szinte minden eleme megtekinthető a séta során, Ön szabadon közlekedhet bemutatótermünkben. Kérje telefonon, vagy online szakértő kollégáink segítségét, tegye fel kérdéseit, mindenben segítségére leszünk!

Tartson velünk és tekintse meg kínálatunkat!

Körbenézek