30 napos Dyson porszívó pénzvisszafizetési garancia
Alábbiakban találja a pénz-visszafizetési garanciára vonatkozó részletes tájékoztatónkat, mely tartalmazza a további feltételeket.
Amennyiben nem elégedett a megrendelt termékkel, azt a számla kiállításától számított 30 naptári napon belül visszaküldheti részünkre! A jogszabályban előírt 14 napos elállási határidőt az alábbi feltételek teljesülése esetén 30 napra növeljük.
Ön úgy élhet a pénz-visszafizetési igényével a jogszabályban előírt 14 napos elállási határidőt meghaladóan, hogy pénz-visszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozatot juttat el a Kávé & Hűtő Profi Kft-hez, illetve a terméket a vásárlást igazoló bizonylattal, tehát az eredeti számlával együtt eredeti csomagolásában visszajuttatja a Kávé & Hűtő Profi Kft-hez.
Csak a Dyson vezeték nélküli porszívókra és robotporszívóra érvényes az akció!
Termék visszaküldési cím:
Kávé & Hűtő Profi Kft. - 1118 Budapest, Budaörsi út 46.
Telefonszám: 061/248-0095
Email: info@premiumshop24.hu
További teendők a Dyson vezeték nélküli porszívók és robotporszívó visszaküldésével kapcsolatban:
- Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy a visszaküldeni kívánt termék megfelel a lentebb található visszaküldési feltételeknek, majd töltse ki a mellékelt/letölthető „Nyilatkozat pénzvisszatérítéshez” elnevezésű űrlapot.
- A kitöltött nyilatkozatot kérjük, küldje vissza az info@premiumshop24.hu email címre.
- Az űrlapon jelölje meg azt, hogy a visszaküldött terméket illetően melyik alábbi opciót választja a termék vételárának visszafizetésére:
- a termék árának visszautalása a pénz-visszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra (csak a vevő nevére szóló bankszámlaszámra áll módunkban visszafizetni a vételárat).
- termék árának készpénzben történő visszafizetése (személyes termékátadás esetén!)
- a termék árának visszautalása a pénz-visszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra (csak a vevő nevére szóló bankszámlaszámra áll módunkban visszafizetni a vételárat).
- A terméket kérjük, küldje vissza a fenti budapesti címünkre a pénzvisszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozat megküldését követő 8 naptári napon belül.
- A visszaküldött terméket csak futárszolgálattal, vagy zöld postai utalvánnyal továbbított csomagként, vagy személyes átadás során tudjuk fogadni. (Az utánvétellel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.)
- A Kávé & Hűtő Profi Kft. a termék és a vásárlást igazoló bizonylat átvételétől számított 8 naptári napon belül visszatéríti az Ön által fizetett vételárat.
- A termék vételárának visszatérítésének feltétele a visszaküldés megindoklása!
A termék visszaküldésének feltételei:
- A 30 napon belüli termék visszaküldési lehetőséggel legkésőbb a számla kiállításától számított 30. naptári napig élhet a vásárló, azaz a "„Nyilatkozat pénzvisszatérítéshez " elnevezésű űrlap kitöltése és a Kávé & Hűtő Profi Kft. részére történő elküldése a számla kiállításától számított 30 naptári napig lehetséges.
- A jogszabályban előírt elállási jogra vonatkozó határidőn túli pénzvisszafizetés igényével csak akkor élhet a vásárló, ha a terméket mint fogyasztó (tehát természetes személy) és nem mint cég vásárolta. A cég nevében, nevére vagy üzleti tevékenység keretében vásárolt termékekre ez a jogosultság nem vonatkozik.
- A visszaküldeni kívánt terméket a Kávé & Hűtő Profi Kft. csak abban az esetben fogadja be, ha annak használata a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően, rendeltetésszerűen történt és a használat a termékben értékcsökkenést nem okozott.
- A Kávé & Hűtő Profi Kft. fenntartja a jogot, hogy a részére nem megfelelő állapotban és/vagy értékcsökkenéssel visszaküldött termékek befogadását elutasítsa a törvényileg előírt 14 napon túli visszatérítési igények esetében!
- A Kávé & Hűtő Profi Kft. csak megtisztított állapotú készüléket vesz vissza!
- A Kávé & Hűtő Profi Kft. elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását:
- amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál fizikai sérülést szenvedett (különösen mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte).
- amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.
- amennyiben a termékcsomagolása nincs meg, vagy hiányos, illetve jelentős mértékben sérült.
- amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál fizikai sérülést szenvedett (különösen mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte).
- A visszaküldeni kívánt terméket kérjük, eredeti dobozában küldje vissza, mellékelve hozzá a kapott jótállási jegyet.
- A megvásárolt termék a Kávé & Hűtő Profi Kft-hez való épségben történő visszaszállításáról és annak költségeiről a vásárló gondoskodik.
- Kiskereskedők, viszonteladók alkalmazottai és azok hozzátartozói nem vehetnék részt az akcióban!
- A 30 napos pénz-visszafizetési garancia személyenként összesen egyszer használható fel 1 db készülék árának visszatérítésére!
- A Kávé & Hűtő Profi Kft. fenntartja a jogot, hogy az akciót visszavonja!
- A vásárlás egyéb pontjai tekintetében az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési tájékoztató az irányadó!
Csak a Dyson vezeték nélküli porszívókra és robotporszívóra érvényes az akció!
Nyilatkozat pénzvisszatérítéshez
Alulírott ……………………………kijelentem, hogy élek a Kávé & Hűtő Profi Kft. által biztosított 30 napos pénzvisszatérítési igényemmel az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés tekintetében:(Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)
…………………………………………… típusú termék
Szerződéskötés, számla kiállításának időpontja /átvétel időpontja:……………………………
A fogyasztó neve:………………………………………………………………………………
A termék ellenértékét kifizető természetes személy neve (abban az esetben, ha vásárló személye eltér a termék ellenértékét kifizető személytől): …………………………………
A fogyasztó címe: …………………………………………………………………………….
A termék ellenértékét kifizető természetes személy címe (abban az esetben, ha vásárló személye eltér a termék ellenértékét kifizető személytől): ………………………………….
A termék ellenértékét kifizető természetes személy bankszámlaszáma (Banki átutalással történő pénz-visszatérítési igény esetén. Csak arra a bankszámlaszámra áll módunkban utalni, amiről az eredeti vételár kiegyenlítésre került!):
…………………………………………………………………………………………………
Indoklás (Amennyiben nem elégedettel a termékkel, kérjük indokolja meg a visszaküldés okát!):
………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..
A fogyasztó aláírása:
………………………………………
Név:
Kelt.: